Powered by RND
PodcastsForretningDentsu Explores: Retail Media

Dentsu Explores: Retail Media

Dentsu
Dentsu Explores: Retail Media
Seneste episode

Tilgængelige episoder

5 af 9
  • Episode 8: Kunden Først: Salling Groups Strategi for Retail Media
    Hvordan bygger man et retail media setup, der tager afsæt i kundernes behov – og ikke bare i annonceplads?I denne episode møder vi Anders Spicker, Head of Retail Media hos Salling Group, der står i spidsen for at gøre retail media til en integreret del af koncernens kundecentrerede strategi.Vi taler om, hvordan teamet er organiseret, hvilke ambitioner der driver arbejdet, og hvordan Salling Group allerede skaber dokumenterbar værdi for både brands og forbrugere.Samtidig diskuterer vi, hvorfor retail media ikke længere bør ses som et taktisk add-on, men som en strategisk kanal i det moderne mediemix – og hvorfor annoncører bør overveje det som en aktiv del af deres medieaktivering fremadrettet. Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet?- Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
    --------  
    47:08
  • Episode 7: Get good fast and take advantage
    Dive into the mind of Carlsbergs Head of Media Allard de Wijkerslooth, his thoughts about retail media and how we decided to approach it through a shared portfolio learning agenda. Set on fire by the idea, that this might be a brand’s new performance discipline, he set out to understand, how Retail Media could work for all of Carlsbergs’ many awesome brands. And along the way we also learned, that even though retail media I “just” media, it not simple to be both the seller to the retailer and the buyer of other (ad) product from that same entity.Please note: this episode is in English Værter: Christina Schaarup, Chief Growth Ofiicer, dentsu denmark Mads Albers, Executive Director, Carat Danmark Gæst: Allard de Wijkerslooth, Head of Media i CarlsbergProduceret af PODADS Productions  Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet?- Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
    --------  
    39:42
  • Episode 6: Retail Media myter
    Er retail media kun relevant for B2C- og CPG-brands i Danmark? Kan danske detailhandlere virkelig revolutionere medieindkøbet, eller er deres tilbud blot gammel vin på nye flasker? Vil den forventede vækst inden for retail media true de danske mediehuse og udgivere? Og kommer investeringerne kun fra de annoncører, der allerede har et tæt samarbejde med danske detailhandlere? Sammen med Martin Jensen, Chief Commercial Officer i Nexta, dykker vi i denne episode ned i disse spørgsmål og ser nærmere på, om myterne omkring dem skal aflives eller have nyt liv.Værter: Christina Schaarup, Chief Growth Ofiicer, dentsu denmark Mads Albers, Executive Director, Carat Danmark Gæst: Martin Jensen, Chief Commercial Officer i NextaRedaktør: Christian Frederiksen Produceret af PODADS ProductionsOm podcasten: Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet? - Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024 Podcasten er lavet af dentsu i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.   Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet?- Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
    --------  
    40:24
  • Episode 5: Nemlig.com - En pure Players perspektiv
    Hvad har stenbiderrogn, prisstrategier, algoritmer og vilde forudsigelser om konsolidering tilfælles?Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne episode, hvor vi har interviewet Tom Bang, der arbejder som Head of Retail Media hos Nemlig.com. Sammen med Tom ser vi nærmere på, hvordan Nemlig.com har integreret Retail Media i deres overordnede forretningsstrategi. Vi vender learnings fra konkrete kampagneeksekveringer og diskuterer hvad en pure player har af fordele og ulemper i det danske Retail Media marked.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet? - Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024 Podcasten er lavet af dentsu i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions. Værter: Christina Schaarup, Chief Growth Ofiicer, dentsu denmark Mads Albers, Executive Director, Carat Danmark Gæst: Tom Bang, Head of Retail Media hos Nemlig.com.Redaktør: Christian Frederiksen Produceret af PODADS Productions Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet?- Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
    --------  
    56:58
  • Episode 4: Matas - Danske firstmovers
    Matas er én af de retailers i Danmark, der er længst i arbejdet med retail media. Vi har inviteret Kathrine Rønhof Karstensen, som er Head of Retail Media hos Matas, med i studiet. Her deler hun ud af sine erfaringer på området, og kaster lidt mere lys over den rejse, som Matas har gennemgået de sidste mange år i arbejdet med retail media. Vi kommer vidt omkring fra den spæde start fra hvor området ikke fyldte meget i organisationen, til i dag hvor Matas operer som en professionel medievirksomhed. Stefan, Kathrine og Christina diskuterer blandt andet, hvorfor data og teknologi er så vigtigt at have styr på, hvilke ressourcer og kompetencer man bør have for at drive en god retail media forretning, samt hvordan man skaber den bedst mulige balance mellem at drive en god kundeoplevelse og en sund kommerciel forretning.Værter: Christina Schaarup, Chief Growth Officer, dentsu Denmark; Stefan Jin Hansen, Executive Director dentsu Danmark. Gæster: Kathrine Rønhof Karstensen – Head of Retail Media, Matas.  Redaktør: Christian Frederiksen Produceret af PODADS productions. Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet i forhold til den spirende udvikling herhjemme.Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere.Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet?- Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media.Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
    --------  
    42:46

Flere Forretning podcasts

Om Dentsu Explores: Retail Media

Vi udforsker det lovende potentiale indenfor Retail Media set med danske øjne og ser på, hvad vi kan lære af den rivende udvikling i udlandet, og hvordan det kan omsættes i et spirende landskab herhjemme. Vores værter Christina Schaarup og Mads Albers arbejder begge inden for områder, der berører Retail Media og er overbeviste om, at det har en stor og lysende fremtid i Danmark. De inviterer eksperter og aktører fra ind- og udland i studiet for at høre deres strategier, analyser og erfaringer med at skabe nye banebrydende forbindelser mellem retailere, brands og forbrugere. Mere sulten på nye indsigter i mediemarkedet? - Læs Dentsu’s 2024 udgivelse om udviklingen på mediemarkedet. Her finder du også et zoom på Retail Media. Se den her: https://www.dentsu.com/dk/dk/mediemarkedet-2024 Podcasten er lavet af dentsu denmark i samarbejde med Adform og er produceret af PODADS Productions.
Podcast-websted

Lyt til Dentsu Explores: Retail Media, Finans Podcast og mange andre podcasts fra hele verden med radio.dk-appen

Hent den gratis radio.dk-app

  • Bogmærke stationer og podcasts
  • Stream via Wi-Fi eller Bluetooth
  • Understøtter Carplay & Android Auto
  • Mange andre app-funktioner

Dentsu Explores: Retail Media: Podcasts i samme familie

Juridiske forhold
Social
v7.23.9 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 9/17/2025 - 10:29:35 PM