Powered by RND
Lyt til Indblik i appen
Lyt til Indblik i appen
(2.537)(250.190)
Gem station
Vækkeur
Sleeptimer

Indblik

Podcast Indblik
Komio
Indblik er en undersøgende podcast om content og inbound marketing, der inviterer virksomheder og personer indenfor, som har gode erfaringer med at bruge metode...

Tilgængelige episoder

5 af 13
  • Indblik i samspillet mellem salg og marketing med Rasmus Studstrup
    Salg- og marketing skal være langt mere integreret, end de oftest er. Og de bør nærmest være samme afdeling. For det er simpelthen en gammeldags legacy-ting at dele de to afdelinger op i separate siloer.Det er noget af det, diskussionen går på i denne episode med Rasmus Studstrup, der er partner i Intenz og ekspert i salgsledelse.Emnet er virkelig spændende og en utrolig vigtig disciplin, hvis man skal lykkes med salg og marketing i en kompleks B2B-kunderejse.Vi snakker først om, hvordan marketing kan understøtte salg bedre, og om sælgerne overhovedet gider "det der content marketing".Og så kommer vi ind på 5 helt konkrete råd, som Rasmus har taget med1. Definér en fælles salgsfilosofi, som både salg og marketing arbejder ud fra.2. Sæt fælles mål, som salg og marketing arbejder sammen om at nå.3. Skab strukturer, der fremmer samarbejde - og ikke bare informationsdeling.4. Lav fælles projekter, hvor salg og marketing understøtter hinanden.5. Fjern silotænkning ved hjælp af teknologi - fx et delt CRM-system.Snakken var virkelig spændende - Vi håber, du synes det samme.Rigtig god fornøjelse.Find os på komio.dkFølg os på LinkedInVil du selv med i Indblik? Skriv til [email protected]
    --------  
    57:45
  • Indblik LinkedIn Ads for B2B med Victor Vestergaard
    LinkedIn Ads er ofte en genial kanal for B2B-virksomheder, der ønsker at skaffe flere leads til deres CRM.Simpelthen fordi målretningsmulighederne er utroligt mange.Og denne gang har jeg prøvet noget nyt og inviteret fra egne rækker.Victor Vestergaard, der er min makker og partner i Komio er nemlig certificeret specialist i LinkedIn Ads og dagens gæst.I dagens episode bliver du klogere på:Hvorfor LinkedIn Ads er attraktivt for B2B-virksomhederHvilke annonceformater og målretninger, der er Victors favoritterDe 7 steps til at opsætte gode LinkedIn-annoncerVælg kampagnegruppeVælg kampagnens målretningFind din målgruppe og vælg sprogVælg dit annonceformatVælg placeringSæt budget og tidsplanOpret dine annoncerGlæd dig til at blive skarp på LinkedIn Ads.God fornøjelse.Find os på komio.dkFølg os på LinkedInVil du selv med i Indblik? Skriv til [email protected]
    --------  
    45:40
  • Indblik i social selling med Leif Carlsen
    Hvis du vil sælge mere på LinkedIn, skal du forsøge at sælge mindre. Paradokset er dybest set grundtankene bag social selling-metoden, som vi i denne episode dykker ned i sammen med Leif Carlsen, der er indehaver af The Social Selling Company og har fokus på salg via LinkedIn.Social selling handler om at bygge relationer i dit salgsarbejde - i høj grad ligesom det gør, når vi snakker inbound marketing.I denne episode bliver du grundlæggende klogere på begrebet social selling, men vi kommer også et spadestik dybere.Vi dykker nemlig ned i fem konkrete og mere operationelle tips, der kan hjælpe dig godt i gang: Den optimerede profil: Den kan give øget trafik til dit website (kontaktinformationer med weblinks, om-afsnittet, tjenester, fremhævet-funktionen og Premium call-to-action-knap)Relevante kvalitetsopslag, der både kan udstille faglighed og give trafik til websitetMålrettet kommentering, der udstiller faglighedFind frem til IKP’er (Ideelle KundeProfiler) og etabler forbindelser på en professionel mådeIntelligent og tålmodige indsatser via beskedfunktionenGlæd til dig at blive klogere på social selling på LinkedIn i dagens episode.Find os på komio.dkFølg os på LinkedInVil du selv med i Indblik? Skriv til [email protected]
    --------  
    1:01:17
  • Indblik Hubspot: Bind marketing og salg sammen med Casper Svoldgaard
    Hubspot er en varm kartoffel - og med god grund. Det er hammersmart.I denne episode dykker vi ned i CRM-systemet - og i særdeleshed Hubspots CRM. For CRM ikke kun er til salgsteamet. Det er hele organisationens fælles og vigtigste kilde til indsigt. Med udgangspunkt i CRM-systemet skal marketing og salg arbejde tættere sammen og efter samme mål. Det siger Casper Svoldgaard, der er Hubspot-specialist og denne episodes gæst.Vi er heldigvis fuldstændig på bølgelængde med Casper, der i denne episode gør dig klogere på:Hvorfor det er vigtigt at binde salg og marketing sammenHvordan software kan understøtte detteHvordan tech-stacken bør se ud (Hubspot el. en kombination af andre tools)At CRM ikke kun er til salgsteamet. Det er hele organisationens fælles og vigtigste kilde til indsigtTre vigtige funktioner i Hubspot til at bygge bro mellem salg og marketingLeadscoringKampagner til kunderejsenDashboardsGlæd dig til at binde marketing og salg sammen. Og ikke mindst blive klogere på Hubspot (og alternativer), leadnurturing, leadscoring, content marketing, inbound marketing og en masse andre spændende marketing-begreber, vi berører.Find os på komio.dkFølg os på LinkedInVil du selv med i Indblik? Skriv til [email protected]
    --------  
    45:40
  • Indblik i 6 ChatGPT-brugsscenarier med Simon Linde (Del 2 af 2)
    Simon Linde er dagens gæst, tekstforfatter, underviser og ChatGPT-ekspert.I del 1 af interviewet med Simon fik vi 7 (ultra) konkrete tips til at løfte dine tekster til nye niveauer med ChatGPT. Og denne gang - i del 2 af interviewet - får du 6 hamrende anvendelige brugsscenarier, hvor ChatGPT (igen) gør dig meget bedre, end du er ;-)Det bliver konkret og anvendeligt, når du lærer at bruge ChatGPT til at:...være din brainstorm-makker...læse (vildt god) korrektur på dine tekster...give dig verdens bedste feedback...ramme en bestemt tone of voice...lave en præ-mortemOg så får du også Simons master-prompt. Altså prompet over dem alle.P.S. denne episode er del 2 af interviewet med Simon Linde. I del 1 får du 7 konkrete ChatGPT-tips, som du bør kende til, inden du lytter til denne episode.Find os på komio.dkFølg os på LinkedInVil du selv med i Indblik? Skriv til [email protected]
    --------  
    29:27

Flere Forretning podcasts

Om Indblik

Indblik er en undersøgende podcast om content og inbound marketing, der inviterer virksomheder og personer indenfor, som har gode erfaringer med at bruge metoderne i deres markedsføring.Hvert afsnit dedikerer sig til én disciplin inden for content eller inbound marketing, som gæsten har succes med.  Formålet er at give lytteren konkrete værktøjer med afsæt i eksempler fra den virkelige verden.
Podcast-websted

Lyt til Indblik, Børsen investor og mange andre podcasts fra hele verden med radio.dk-appen

Hent den gratis radio.dk-app

  • Bogmærke stationer og podcasts
  • Stream via Wi-Fi eller Bluetooth
  • Understøtter Carplay & Android Auto
  • Mange andre app-funktioner
Juridiske forhold
Social
v7.11.0 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 3/24/2025 - 9:08:30 AM