Ser du på kunderejsen med kundens briller? Med Ian Wisler-Poulsen
For at arbejde med kundens oplevelser under kunderejsen er du først nød til at forstå kundens forventninger. Det kan du bliver klogere på i selskab med denne episodes gæst er Ian Wisler-Poulsen, som til dagligt hjælper virksomheder med at forstå deres kunderes forventninger - og leve op til dem. Find Brian på LinkedIn
--------
1:00:35
Hvordan arbejder Dinero med kunderejsen? Med Lennart Kristensen og Nicolai Busk
Hvis du er iværksætter, så har du helt sikkert hørt om regnskabsprogrammet Dinero. Udover at have et stærkt produkt, så har Dinero også været dygtige til at tjene penge. Lennart Kristensen og Nicolai Busk fortæller, hvordan Dinero har skabt en sund forretning gennem et fokus på et stærkt produkt og arbejdet med kundenrejsen. Følg Brian på LinkedIn
--------
52:35
Annoncering på sociale medier. Med Mikkel Olesen Bjerg
Mikkel Bjerg Olesen er tidligere direktør i The Marketing Guy. I denne episoder dykker vi ned i betydningen af annoncering på sociale medier i forhold til virksomheders arbejde med kunderejsen. Find Brian på LinkedIn
--------
46:44
Iværksættere skal træne ansvar og skabe tillid. Med Nick Traulsen
Nick Traulsen står både bag det digitale marketingbureauet The Markering Guy og investeringsvirksomheden TMG Invest. I episoden deler han hans tanker om ansvar og hvorfor ivræksættere børe træne deres evne til at tage ansvar - især over for sig selv. Kontakt: [email protected]
--------
42:27
Skab fundamentet for at påvirke kunderejsen. Med Frederik Saabye Møller
Frederik Saabye Møller hjælper B2B virksomheder med at skabe efterspørgsel for deres produkt/service. I episoden får du indblik i, hvor du starter arbejdet med kunderejsen og hvordan du prioritere virksomhedens ressorucer bedst. Det hele starter med at forstå, at du ikke kan styre kunderejsen, men derimod kan du påvirke den. Kontakt: [email protected]